Caga Tió


Un any més, hem realitzat el nostre especial Caga Tió. Enguany els més petits han crescut una mica, afinen més bé amb el bastó i s'han après la cançó corresponent, queden bocabadats amb les "xuxes" i el carbó, però sobretot és queden sorpresos quan el Tió els hi caga turró, vi i tabac, però que és això, això és un delicte¡¡¡ Mare meva quanta inconsciencia en aquests canalles de més de metre i mig que és diuen castellers...

Malauradament, enguany haurem d'escarmentar la Vanessa i la Candela, doncs ahir van arribar a dos quarts de deu, sí sí, quan l'espectactle s'acabava i el Tió només li quedava cagar el carbó, ja els hi està bé, QUE N'APRENGUIN¡ jejeje

Si voleu veure la resta de fotos feu click aquí.










1 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada la valuosa informació que proporcioneu en els seus articles. Vaig a marcar el teu blog i comprovar de nou aquí amb regularitat. Estic bastant segur que vaig a aprendre un munt de coses noves aquí! El millor de les sorts per al pròxim!

Copyright 2009 La canalla dels Xiquets del Serrallo. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy