Andorra i Pedraforca

Aquest passat dissabte vam actuar a Santa Coloma (Andorra). Vam realitzar castells bàsics de 6 més 2 pilars de 4 i un pilar caminant "supersònic". Aquest pilar era el de l'any passat i, personalment, tenia ganes d'enviar-lo directe a la piscina amb la pinya inclosa¡¡¡ Feia un dia genial i actuàvem a l'ombra dels arbres de la piscina Riveryagua, ens trobàvem molt a gust i vam aprofitar l'actuació per fer pujar un bon grapat de castellers. En un tres i no res vam completar l'actuació i ens vam enfilar directes a la piscina i, acte seguit, vam gaudir d'una bona paella. Conclusió: no hi ha res millor que fer una sortida relaxada després de Sant Magí per fer colla.
Un grupet de castellers vam fer camí al refugi del Pedraforca, a fi d'assolir el cim d'aquesta muntanya el matí següent. Els dos xiquets més canalles de la colla van fer el cim i van pujar i baixar com a isards¡¡¡ (per no dir una altra cosa...). Si voleu saber més coses d'aquesta aventura comenceu per demanar-li a l'Aleix com van acabar les seves botes o esperar a que l'Àlex ens faci 5 cèntims de l'aventura.

Si voleu veure més fotogràfies feu click aquí i aquí. A més a més podeu veure com vam ballar la polca fent click aquí.

Anna ha dit...

Graaacies per pasar per el bloc ;)!

La canalla es mereix moltes coses i un bloc es una d'aquestes coses , que vagi molt bé el bloc ;)!

un petó!

Copyright 2009 La canalla dels Xiquets del Serrallo. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.