Dimissió revocable


Na Laura, en Miquel i en Víctor dimiteixen, ens sentim indignats amb l'assaig d'avui. Naltros tres amb prou feines hem vist els castells assajats per que estàvem enfeinats amb la canalla, així que ens hem perdut un assaig espectacular.

Fora bromes, estem molt contents de l'assaig d'avui, hem anat per feina des de bon començament i les coses han anat força bé, sobretot pels adults, que amb el mono de castells que portaven doncs no podien provar-ne de menys complicats com un pilar o, com a molt, castells de 5 pisos...

Jo diria que l'Isaac haurà començat el dia com l'anunci dels Donut's, és a dir, amb un dia rodó i, per tant, ha aprofitat aquest fet per començar la casa per la teulada i tirar una torre de set fins a dosos (els dosos s'han a "col·locat a puestu"? no ho he pogut veure del tot... jeje). La veritat és que si algú m'hagués dit que això era el primer assaig d'una de les grans colles doncs jo m'ho hauria cregut. També he "flipat pipes" quan he sentit, "quints amunt¡". M'he possat a contar i a veure les cares de la gent de tronc i sí, això era un assaig de 3d8... (amb segons a terra, és clar¡)

Hem podríeu confirmar si s'ha fet un intent de 4d8 com en el tres anterior? els crios m'han dit que sí, però no ho se del cert, no he arribat a veure'l¡¡¡¡¡ :-(

Trobo que la canalla no s'acava d'implicar al 100%. Als assajos, han de fer front a cada castell amb un grau de serietat bastant superior, han de treballar de valent si volen pujar als castells de set i de vuit, però com que tenen una facilitat innata per desconectar i començar a jugar... doncs sens fa difícil assajar amb el rigor i la continuïtat que requereix el fet casteller. Ja se sap, sí hi ha problemes o malentesos, són les dos parts qui tenen la raó o la culpa, així que faré una mica d'autocrítica i analitzaré alguns dels meus errors.

I per últim i no pas menys important, incorporem en David Miranda a l'equip de canalla. Desitjo que amb ell poguem solucionar els petits entrebancs que ens estan sorgint.

PD: Miranda, espero no cagar-la com vaig fer a finals de l'any passat. O ho deia o rebentava.





















Copyright 2009 La canalla dels Xiquets del Serrallo. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy